poniedziałek, 11 listopada 2013

Ten kto wymyślił szkołę był chory na umyśle .. !

Hej Kochani ! Cieszycie się, że idziecie jutro do szkoły ? Bo ja nie. Jeszcze do tego te palce. Z jednym już mi na szczęście przeszło. Jeszcze tylko 2. Mam nadzieję, ze do końca tygodnia jakoś mi się z nimi polepszy. Jutro babka od francuskiego będzie pytała moją grupę, a ja nic nie umiem ;// 
Obym tylko nie dostała bańki. Trzymajcie jutro za mnie kciuki :)
A Wy jakich języków uczycie się w swoich szkołach?  Bo ja angielskiego i francuskiego. 
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, to możecie mi je zadać na :


Tylko mam do Was jedną prośbę. O tym blogu nie wiedzą moi znajomi. Nawet moja najlepsza przyjaciółka. Więc uszanujcie mnie i pytajcie tylko o rzeczy niezwiązane z TYM blogiem.

A tak z innej beczki :D Ktoś z was ogląda Pamiętniki wampirów, lub The Originals ?
Jeżeli tak to za jakimi parami jesteście? Ja jestem w Pamiętnikach ZA Caroline&Klaus, Caroline&Stefan, Caroline&Jessie.
A w The Originals ZA Rebekha&Marcel, Elijah&Hayley.
Alei tak zawsze będę za Klaroline. Teraz ma być crossover tych 2 seriali, ale wątpię czy pokażą Caroline i Klausa razem. A szkoda. Bo kocham tą parę i ich wątek :***
Pozdrawiam i życzę miłej nocki :D

sobota, 9 listopada 2013

hej ;)

Co tam u was? mamy długo weekend. Macie jakieś plany ? Jakaś imprezka dzisiaj? A może gdzieś wyjeżdżacie? Ja miałam plany żeby iść dzisiaj wieczorem na imprezę, ale nic z tego nie wypali..
Wczoraj na w-fie, jak grałam w kosza, wybiłam sobie 3 palce !!! Myślałam, że umrę z bólu ;/
A teraz już całe weekend mam z głowy. Nic nie mogę robić tą ręką ;c
Wam zdarzają się różne wypadki?
Czekam na komentarze i pozdrawiam  :) Bawcie się !

PS: Wchodźcie na to opowiadanie, czytajcie, komentujcie, obserwujcie bo warto !
http://opowiadaniaowampirach.blogspot.com/

Tutaj macie także fanpage.
https://www.facebook.com/NoirSeraphinHill

niedziela, 3 listopada 2013

Nudy ;//

Hej kochani ! Jak tam mija wam niedziela ? Bo u mnie na razie na nudzeniu się. Wstałam o 06:30, bo na 07:30 musiałam iść do Kościoła. To jest najkrótsza msza z całej niedzieli więc warto się poświęcić i wstać wcześniej. Jak przyszłam z Kościoła zjadłam śniadanie i weszłam na fb. I wiecie co się okazało? Mój kuzyn do mnie napisał czy bym się z nim i jego siostrami oraz znajomymi nie wybrała na przejażdżkę rowerową. Zgodziłam się, ponieważ znałam całe to towarzystwo i już kilka razy byłam na takich spotkaniach. A on do mnie pod koniec rozmowy mówi, że pojedzie z nami także jego przyjaciel. To ja się pytam jaki przyjaciel. No i okazało się, że chodzi mu o mojego byłego chłopaka. Chyba tam nie wytrzymam dłużej niż 2 godziny.
Mój kuzyn wpakował mnie w niezłe szambo. On nigdy z nami nie jeździł, ale później i to się wyjaśniło. Mój ex niedawno rozstał się ze swoją dziewczyną i poszukuje kolejnej zdobyczy..
Obym jakoś przeżyła dzisiejszy dzień. Jeszcze do tego wszystkiego jutro mam sprawdzian, ale tak bardzo nie chce mi się na niego uczyć. Nie pozostaje mi nic innego jak zrobić sobie ściągę. A co u was ? Jak wam mija niedziela? Też chętnie zostalibyście jutro w domu i poleniuchowali zamiast poszli do szkoły?

sobota, 2 listopada 2013

...

Hej. Chciałabym wiedzieć czy czytacie tego bloga, bo nie wiem czy jest sens w pisaniu czegoś tutaj. więc jeżeli czytacie, to mam do was gorącą prośbę. Zostawcie pod tym postem chociaż jakąś informację o tym, że byliście i zamierzacie dalej śledzić tego bloga. Możecie zostawiać także linki ze swoimi blogami w komentarzach. Chętnie zajrzę. Oraz dodajcie się do obserwatorów. Liczę na was !